8 Mart 2013

Ben Yapmadım ! :)

    


   İtirafla başlayayım,blog oluşturma fikri edindikten ve blogları araştırmaya başladıktan sonra beni ciddi anlamda geren şey,ilk yazı :) Girizgah yerini bulsun deyip başlayalım,

   Hoşgeldiniz ! :)

   Ben yapmadım,hocalarım yaptı ! Gerçekten...
Sanırım öğrencinin bir şeyler yapması hususunda bulunulan telkin, eğitimcilerin ortak bir faaliyeti.
Zaten düşündüklerini paylaşmayı seven bir insanım. Tamam bir itiraf daha,belki de gevezeyim.(ama belki,hala şüphelerim var.) İletişim kurmayı,öğrenmeyi severim. Ama duruşuyla öğreten, mesaj veren insanlardan öğrenmeyi, pek severim. Ama bu mevzu başka!
   
   Altıncı sınıftan bu yana, derslerinden çıktığımda söylemem gerekenleri arttıran hocalarım iki elin parmağına yakın. Takdir edersiniz ki bu hiç de kötü bir rakam değil. Sosyal bilimler alanından mezun olmamın da etkisi büyük tabi bu hocaları kazanmamda. Demem o ki, bu yazma merakımı ben yapmadım,hocalarım yaptı ! 
   İlkokulda şiir yarışmalarıyla tanışmış, 'yirmüüş nisancılık'  tanımımla yazım hayatıma başlamışım. Başlamışım çünkü, bu sürecin bilincine vardığımı sanmıyorum :) 

   Anlatmak istediğim çok şey var. Tabi ki devam eden derslerimin de katkısıyla daha çok iletişime, halkla ilişkilere yönelecek sözlerim. Anlayabildiğim, yorumlayabildiğim kadarıyla paylaşmaktan mutluluk duyacağım. Tek başıma konuşmak olmaz tabi, takibinizi umuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder