26 Mart 2013

Reklamın İyisi - Kötüsü :)

   Uzun zamandır aklımda olan 'akılda kalan' reklamlar konusunda bir yazı yazmayı istememe rağmen, çalışmamı hala tamamlayamadım. Bu akşam yine! reklamları izlerken, bağlantılardan bir kaçını paylaşmak istedim :) Yorumu yine takip edenlere kalmış, ama bu reklamların ikisi de uzun zamandır aklımda kalanlardan :) 
   İlki, Ege Bal reklamı.Reklam hazırlanırken yaratıcı çalışma safhasında bolca ter döküldüğünü görmekteyiz. 
   Sıradaki paylaşımı sevgili Deniz Hocama armağan ediyorum :)))


http://youtu.be/-qvNcwo4goA


   Yaratıcı ekibin ter döktüğü reklam çalışmasının ardından bir başka 'akılda kalan' başlığı altında olan bir çalışma daha paylaşmak istiyorum.
   Bu çalışmada ter döken ise bir fare. Evet ! :)
   Reklamdaki güzide hayvancıktan fazlaca tiksinmeme, hatta gördüğümde ilginç reaksiyonlar gösteriyor olmama rağmen, bir adaptasyon süreci geçirdim ve şimdilerde biraz daha barışık durumdayız. Bu duruma katkılarından ötürü, reklamda emeği geçenlere teşekkürü bir borç bilirim :) Sevgiler...

http://youtu.be/6EItv5miy5E    

(Teknik bir arızadan dolayı video yükleyemiyorum, kısa zamanda hallolacağı ümidiyle hoşça kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder