1 Mayıs 2013

Natural Age! :)

   Hiç onaylamadığım bir şeyi yaptım ve blog yayınlarını yavaşlattım. 
Vizeler, projeler, kampanyalar derken ve bir de araya kısa bir tatil girmişken maalesef ki yeni paylaşımda bulunamadım. 
Tabi tarayıcımda sık sık şahit olduğum,  'Sunucuya ulaşılamadı, hiçbir veri yok,internet gelmemekte kararlı vb.' durumlar da en birinci sebeplerden...

Neyse ki sınavları atlattık, sırada ikisi kampanya olmak üzere dört sunum olsa da, azı gitti çoğu kaldı diyelim :)
Halkla ilişkiler kampanyaları dersi kapsamında uygulamaya geçtiğimiz kampanyamızdan söz etmek istiyorum bu yayında.
Malum, teoride kalmayan bir ders. Bu yüzden de pratiğe geçiş aşamasında tecrübesiz olmamak adına hocalarımız tarafından ödevlendirildik ve halkla ilişkiler kampanyalarımızı başlatmak üzere çalışmalarımıza hız verdik.
Öncelikle halkla ilişkiler kampanyalarının gidişatının nasıl olduğu konusunda fikir edinmek adına kampanya sürecini özet geçmek istiyorum.

Araştırma
Planlama
Uygulama
Değerlendirme

Şeklinde başlıklandırılabilen aşamalar, kendi içlerinde de başlıklara ayrılıyor. Bu aşamalara sadık kalındığı sürece yaratıcılığın beraberinde farklı bakış açıları geliştirilerek kampanyalardan olumlu sonuçlar alınıyor.

Halkla ilişkiler kampanyaları dersinin bir bölümünü teorik olarak tamamladıktan sonra gördüklerimizi uygulama aşamasına varabildik. İletişim sektörü bazında yayın yapan internet sitelerinden ya da dergilerden gördüğümüz örneklerle zenginleştirmeye çalıştığımız kampanyamız, sunuma hazırlanıyor...

Sorun olarak ele aldığımız konu, insan sağlığını büyük tehlikeyle karşı karşıya bırakan kimyasal içerikli bakım(!) ürünlerine karşı geliştirilen bir marka tanıtımı.
O bir marka! :)
'NATURAL AGE' Doğal Bakım Ürünleri

Öncelikle sorunu net bir şekilde açıklayarak çözüme varmamızı kolaylaştırdık. Beraberinde çözüme varmak adına engin araştırmalar, görüşmeler yaptık. Kim olduğumuzu, kimlere hitap ettiğimizi belirleyerek mesajlarımızı netleştirdik ve belirlediğimiz kitlenin görüşlerini analiz için anket çalışmaları düzenledik.


Görsel çalışmalarda ilk önce NATURAL AGE bakım ürünleri 
tanıtım kampanyasını yürüten ajansımızın kimliğini oluşturduk.






Ajans kimliğinden sonra oluşturduğumuz marka kimliğimizle paralel renklerimizi belirledik. Etkinlik stratejilerimizi, duyurmak adına billboard afişleri ve broşürler düzenledik...




























Marka tanıtımı için sosyal ağlardan faydalanarak ürün tanıtımının yapıldığı,ürünler hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşılabilen, yeniliklerden haberdar olunabilecek bir ortam oluşturduk.

 Uygulama ve değerlendirme aşamaları konusunda yazabilmem için, kampanya sürecimizin sonlanması gerekecek :) 
Bu yüzden biraz zamana ihtiyacımız var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder